poniedziałek, 17 października 2011

Wywiad

Hej dziś wywiad z Marcelaglam jeśli ktoś chcę abym z nim zrobiła wywiad to w kom. zostawiać info



R: Witaj MarcelaGlam czy masz ochotę na Wywiad?
M: Jasne, że Tak
R: Powiedz mi co lubisz?
M: No wiesz lubię Taniec, pisać wiersza i też interesuje mnie fotografia!
R: Skąd dowiedziałaś się o FashionStyle?
M: Jak byłam na gg to w zakładce GRY zauwarzyłam Fashionstyle
R: Twój ulubiony kolor?
M: No wiesz lubię czarny i fiolet ( czarny pasuje do wszystkich kolorów)
R: Jakie znasz chwyty na gitarze ?
M: No tylko do G
R: Jakie masz hobby?
M: No muza, TANIEC i fotografia
R: Co lubisz robić na podwórku?
M: Grać w nogę
R: Twoje 4 szczęśliwe numerki?
M: 21 xd 22 ;p
R: Twoja ulubiona gra?
M: The Sims 3
R: Twoje ulubione zwierze ?
M: Kotek
R: Twój Ulubiony Nick ?
M: Marcelaglam.
R: Twoje ulubiona stronka ?
M:  Facebook
R: Twoje ulubione Danie ?
M: Lassage
R: Czy lubisz Gadu- Gadu ?
M: No tak
R: Twój ulubiony opis?
M:` . Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ? Czy mam przejść jeszcze raz ?  *&*
R: Powiedz nam kilka zdań o sobie !
M: Jetem wesołkiem i także szalona !!
R: Twój wymarzony dom ?
M: Z widokiem na plażę
R: Twoje ulubione imię chłopaka i dziewczyny?
M: Adrian, Marcela
R:  Twoje ulubiona książka
M: Akademia pana Kleksa
R: Znasz fajnego bloga oprócz twojego?
M: http://princesspauliniet.blogspot.com/
R: Dziękuję za wywiad chcesz dodać coś od siebie ?
M:  Poz xd Ciebie



to już koniec na dziś paa

1 komentarz:

  1. Boże,ale to stare ! ale przynajmniej wtedy się do mnie odzywałaś :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie używanie słów wulgarnych itp (i tym podobne)